Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

onsdag

I drömmens värld


Godmorgon alla söta.
Men se här vem jag drömde om i natt. Jammijammi. Jajaja, han är ju inte så gammal, men man rår ju inte för vad man drömmer, eller hur!
Men så googla jag på honom nu, och läser att han biter på naglarna...mäh? Nej, usch, så avtändande. Hoppas jag får drömma om Calle eller Björn nu då, för jag ska lägga mig och sussa en stund till. Vad gör ni? På väg till vanligt hederligt arbete i vintersörjan? Åh, stackars er. Ahja, tänk på mig mellan mina rosa lakan och travar av kuddar medans ni står där på busshållsplatsen. Och hörrni, kom ihåg att ställa frågor nu! Det kan ni göra när ni kommer till jobbet, för jag har hört att vanligt folk sitter mycket uppkopplade på internet på sina arbetsplatser, so just work it :)
Tadaa`

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar