Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

onsdag

Alla frågor (och svar)

Tack för all frågor, hörrni. Nu ska vi se om jag kan svara på dem också... Ok, då kör vi då ;)

Vad tycker du om Eminems musik?
- Em who? Jag är en hårdrockare, så please!

Tycker du i allmänhet bara om att åka till USA eller händer det i yrkessammanhang?
- Jag har aldrig varit i USA. Tror jag.

Hur kommer det sig att du är så liten medan dina syskon ser helt normala ut? Har du nån mysko sjukdom?
- Är jag så liten? Näe, det tror jag väl inte va?

Är du och linda tillsammans igen?
- Vad har du hört nu? Jag gillar ju kärlar, det vet du ju!

Vad tycker du om Hamas?
- Som sagt, jag är rocker va, känner inte till hiphop!

Jag har en tatuering på handleden som det står The beatles på.
vad tycker du om det?

- Alla gör som dom vill. Du gillar the Beatles. Calle Schulman gillar körv.Linda Rosing gillar pantrar. Själv har jag lådan full med fejktatoos, allt efter humör och svängningar.

Har du aldrig tänkt på att lämna Alex S för att han håller dig tillbaka? Jag tror att han gör det. Du är bättre än han men han stjäl strålkastarljuset.
- Nu vart det så där tokigt igen. Alex är ihop med Slavenkas kusin. Jag är singel, så ni vet.

Funderat på varför vare sig du eller Basina verkar ha ett fast boende? Harva runt men andrahandskontrakt måste suga, varför inte köpa? Ljuger ni om er inkomst?
- Nej vi ljuger inte. Basina har just köpt en jättelägenhet. Och jag är glad över att jag alls får hyra i 2a hand i o m alla mina betalningsanmärkningar (böter, ja, jag vet, slarvmaja, ja).

Jag gillar dig, kan jag få din autograf, även fast jag är 36? Är du fortfarande med Linda? Du är värd bättre tror jag..
- Autograf går bra. Linda? Jag förstår inte var ni läser allt!

Vilken tatuering tycker du bäst om, Körv eller Linda?
- Pannbiff

Sugen på att inviga töreboda festivalen någon gång i juli? Förr genom året har kändisar som Björn Borg, "Jörgen Jönsson" och någon jag inte minns namnet på gjort det.
- Jag är nog på rockfestivalerna i England hela juli. Sorry :(

Oasisbröderna och schulmanbröderna, har blivit kända genom att vara just bröder. Kan du relatera till dem?
- Näe, Basina och jag är inte syskon, även om vi känt varann sedan vaggan typ.

Vad är det första du ser hos en tjej? Ben,bröst, rumpan?
- MÄN!!!! MÄN för i helvete. Jag är in to men!!!! Fan ta skvallerpressen! Har dom bildbevis?

Har du haft en sexuellt umgänge med någon kändis? Vem i så fall?
- Helt jävla befängt att jag ens ska behöva kommentera det.

Du är alltid mycket gulligare och ärligare mot oss än alex S är mot sina läsare. Tycker du att det är snyggt med målade naglar?
- Nej, jag kör fransk manikyr på mina akrylisar.

När var det senast du gick på konsert? och vilken är den bästa konsert du har varit på?
- Alltså, här har jag väldigt mycket luckor.

Är det sant det jag hör att du varit gift med en tjej härifrån östersund och bott här? vad är ditt bästa minne från östersund i så fall? Kram
- Kram

Känner du någon på Dagens Media?
Skall praoa där för att ni nekade mig!

- Näe, ingen aning

Vad tyckte du om Träkvista Skola och Ekerö i allmänhet?
- Jodå, vi trivs. Men det är ju några år sedan vi slutade skolan.

Har du någonsin bajsat ner dig ? Från den åldern då du kunde gå själv. Inte när du var bebis alltså.
- Ja, det händer, beror lite på graden av fylla.

Vilken tjejparfym tycker du bäst om?
- Jag har ingen speciell favorit, har kommit upp i den åldern när man inte bryr sig så mycket.

Köpt sex?
- Nej, men sålt. Nu var jag ärlig du!

Vilken körv är goast? för min del helt klart dennis & bullens.
- Manskörv för min del tack!

Vad tycker du om feta tjejer? Har du nånsin legat med en tjockis?
- Eh...tjae, hoppsansa, luckor här med....sorry

Vilka droger har du prövat? och när gjorde du det? Vad hade du för poäng på högskoleprovet?
- Jag har provat allt möjligt, t om rökt på koskit när det var skralt i kassan, men det var under åren som jag gick på Konstfack. Och högskoleprovet har jag aldrig gjort.

Vilken är din favoritdrink? och vad brukar du dricka när du går ut? Men den viktigaste frågan, är du singel?
- Jag gillar en drink som heter Orgasm, den är en goding. Brukar börja mina kvällar med en sån rackare. Sen blir det mest det som bjuds, kan bli vad fan som helst.

Hur mycket vatten dricker du om dan? Vad tror du om GI-dieten? Är det viktigt att tjejer har 90-60-90?
- Jag gillar GI. Jag gillar alla bantningsmetoder och självspäkningsprogram. Love it!
Vatten är också en utmärkt måltid.

Jag och min kompis hade ett långt samtal om vad du skulle tänkas ha för någon musiksmak. Så vad lysnar du på? Jag tippade på att det du brukar säga till folk att du gillar är typ Kiss och AC/DC, men att du lite i smyg diggar hiphop och är lite av en wigger när ingen ser på.
- Ha ha. Näe, förvisso är jag hårdrockare ända in i märgbenet, men AC/DC och KISS har aldrig vart nåt för mig. Hiphop går bort. Däremot gillar jag Charlotte Perelli.

Vad blir nästa tattoo? Ankare på bröstet vore hett som fan.
- Det blir nog "Berbas AB, VD" i halvfet gotiskt typsnitt med lite tribaler runt typ. I svanken. Skulle jag tro.

Vad har du för långsiktig plan? Eller hur långsiktiga planer har du?
- Jag tar en dag i taget. Vid min ålder blir det så ;)

Fick du och Basina sparken från postkodsmiljonären. för någon av er hade skrivit något "kvinnoförnedrande" och det blev ett mediedrev?
- Nej, det där var inte vi. Det var 2 gossar. Bröderna Schulman. Som djävlades. Lyckades. Och sparkades

Vad skulle du göra för 1.5 milj euro?
- Shopping shopping shopping makes the world go around, and makes a girl happy, till I was dropping.

Har du någon gång rökt på? Isåfall, vad tyckte du om det?
- O ja. Men det var förut. Nu räcker det med drinkar, renat, bärs och så.

Vad är det pinsammaste du gjort?
- Jag hängde med en snubbe hem på fyllan i vanlig ordning, det här är många år sedan så ja, jag kanske var påtänd också, han va långhårig och snygg, men det förstås inte sååå lång, men ahja, jag hängde med han hem från rockklubben. I lyan hade han hur mycket bilder , foton och affischer som helst på Treat (en svensk hårdrocksgrupp) och jag ba: Vafan, är du Treat-fan eller va? Och han ba: Jag är sångare i Treat. Och jag ba dog ba liksom. Ja, du vet hur man va i den åldern.

Vad tycker du, kan man göra slut med en kompis?
-Ja, så länge dom inte fyller sin funktion längre så bort bort bort. Tar bara en massa energi.

Är du singel? Eller är jag för ung(snart 17)? Om jag är det, när ska jag återkomma?
- Singel, ja. Maila mig, ja. Nu.

Vad brukar du göra när du inte kan sova? :)
- Då ringer jag omedelbart Basina. Som sagt hon är min kompis, och här kommer vi in på med vad jag menar med att en kompis ska fylla sin funktion. Hon svarar än iaf.

Några kändisar i Sverige som du finner speciellt dryga och obehagliga?
- Sångaren i Treat.

Har du någonsin tagit den i tvåan?
- I tv 2? Hhahhahha, nej nej. Jag kollar inte på svt-kanalerna alls.

Har du hållit på med någon sport och var du bra på det isåfall? du ser ju inte så atletisk ut...
- Nej, inga sporter. Men som sagt, mycket självspäkningsprogram, vilket kan vara nog så ansträngande.

Hur kan du va så snygg?

- Arbete, arbete, arbete, m a o en bra foundation är nr 1. Och kvalitetssmink! Och regelbundna toabesök.

Vem är den snyggaste tycker du som nånsin har vart med i svenska idol?
- Oj. Svårt. Men jag drömde ju om Danny inatt, så kanske han då.

Har Basina någon bästa kompis som inte är din bästa kompis, som du dessutom skulle vilja ha som bästa kompis?
- Jadå, flera.

Skulle du ställt upp i lets dance om du blev tillfrågad?
- Ja! Försöker ge ett längre svar, men kan inte. Kommer bara fram till att jag skulle vilja vara med där.

Vad tycker du om Iron Maiden ?
- Family!!!

Vad tycker du om Per Gessle?
- Önskar att jag hade ett ansikte på det namnet...sorry.

Tycker du om att läsa? Har du någon favoritgenre/-författare?
- Jadå. Chic, Svensk Damtidning, Se & Hör. Näe, ingen speciell författare, dom skriver lika bra allesammans.

Vem har världens snyggaste gaddning?- Min kompis Basina.

Jag skulle vilja veta både ditt och Basinas nummer så jag kunde ringa er. Tror vi hadekunnat ha ett väldigt intressant telefonsamtal om livet.
Vad säger du om det?

- Javisst. Maila så får du. Så du tiger.

Vem är det som kommer på dom riktigt roliga sakerna här? Det är du, eller hur?
- Oftast jag, ibland Basina. Och Slavenka behöver man ju bara titta på så har man tokroliga uppslag för en vecka

Ge mej ett starkt och bra tips här i livet! Jag behöver nåt som tar mej framåt, allt är så jävla dött just nu!
- Åh, jag är fel person att fråga. Maila killarna på Schulmangruppen, dom är framgångsrika.

Om du och Basina hade varit med i lets dance, vem hade klarat sig bäst?
- Antagligen dött lopp. Eller säger man "död dans" Ja, jag tror oavgjort FOR THE FIRST TIME IN HISTORY!

Varför är du så söt?
- Arbete, arbete, arbete, m a o en bra foundation är nr 1. Och kvalitetssmink! Och regelbundna toabesök.

Det här är ingen rolig fråga.. Känns det aldrig jobbigt, tungt eller meningslöst att syssla med humor? Jag menar, det kan inte vara lätt att försöka vara rolig när man går igenom en personlig kris eller är nedstämd av någon anledning.
- Nej det är inte jobbigt. Aldrig.

Jag är lite snuvig, vad ska jag göra?
- Kan tyvärr inte råda dig (för du har väl inte tänkt betala mig för konsultationen)

Vad skäms du mest över att ha i din ägo?
- Nu förstår jag inte frågan.

Hur många gånger om dagen kollar du dig själv i spegeln? Och gillar du det du ser?
- Ofta och ja.

Vad är ditt bästa fotbollsminne?
- Den här frågan var nog inte menad till mig. Till Slavenka va? Ska höra med henne.

Om du fick utforma ett eget tv-program. Vad skulle det handla om och vilka skulle du vilja ha som programledare?

- Jag skulle givetvis vara programledare. Och jag brinner ju för det där med kändisars relationsproblem och tankar.

Ärligt Berit... vem är bäst i armbrytning - du eller Basina?
- Tror Basina vinner där.

Åsikt i mellanösternkonflikten? Vem gör mest fel, Israel eller palestinierna?
- Vafan, ställ inga såna där frågor till mig. Ni vet att jag inte engagerar mig i mer än lala-land och möjligtvis i när Gynning ändrar frisyr.

Vad är det värsta brott du begått?

- Åkte 3 på en moppe. Det var dumt.

Gillar du den här frågan?
- Du var mig en riktig rackare!

Sen var det en massa frågor till, men jag orkar inte mer nu, måste vila kudde en stund
Tadaa`

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar