Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

tisdag

All about Berit

Jag ser när jag läser på mina vänners bloggar att det är frågestund i lala-land.
Då vill inte jag vara sämre!
I vanliga fall är det ju så att jag svarar på frågor som rör er och era liv (jag hoppas ni känner att det gett er vägledning) men jag vet ju att ni vill lära känna mig ännu bättre, så nu ger jag er chansen! Alla ni vanliga människor, kom igen nu och passa på att ställa precis vilka frågor ni vill om mig.
Jag lovar att vara ärlig i mina svar. Shoot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar