Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

tisdag

Fråga Blondinberit


Läsarfråga: Hej. Jag är kompis med en viss viktig bloggdrottning, ja en förebild rent av, och hon fick den här videon skickad till sig, med orden "När tänker du betala tillbaka?" Av naturliga skäl skriver jag nu till dig, efts du skrivit en massa elakheter om henne, och jag misstänker att du ligger bakom det här utskicket, och vi vill bara meddela att hon anser att hon inte är skyldig att betala nånting, för tv4 produktionen sa att det var gratis att delta i Let´s Dance. Kan du sluta skriva illa om henne? Är det du som skickat videon? Du är ju en vuxen människa. Kram/M
Jag, Blondinberit svarar: Åh, den där gamla slagdängan! Den lyssna jag mycket på när jag som ung gick på Konstfack. Och nej du, jag behöver inte bb:s pengar. Vuxen? Moahahahahahahahaha... ahja, be good out there. Tadaa`
Ps... föresten är det där en riktig djävla sosselåt, dela med sig hit och dit, det fatta man ju inte mycket av när man va ung och gick i kottplockarskola, men idag vet man ju tack och lov bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar