Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

torsdag

Hej igen


Sådärja, nu är PMS:en över och jag kan fortsätta skriva om mitt perfekta liv för er. Basina och jag har vart med på en fotosession för Vogue en gång i tiden. Hahaha, det trodde ni inte va. Men det var en parantes.
Nu vill jag skriva om V & D, nej det är inte ett nytt jeansmärke som VB for Rock & Republic, för här pratar vi monarki.
Mera då VD for Rock & Monarki liksom, hahaha.
Ja men visst är det sööött att dom ska gifta sig.
Men man blir lite förbannad också, eller hur? Visst visst? Man säger så fint och ödmjukt att guuuu va rart att kronprinsessan funnit kärleken, och en man av folket också, jojo det bjuder man på, för hallååå det är väl 2009, och klart att även en kronprinsessa ska följa sitt hjärta, och så skriver folket grattis-sms till kvällstidningarna då när de förlovade sig och alla är lyckliga.
Men innerst inne, hörrni, innerst inne är ni lite förgrymmade, liiite sura så, för visst är det ganska konstigt- egentligen... Naturligtvis finns det all anledning för mig att återkomma till detta, men inte just nu, för nu ska jag ut och shoppa. Ha de bra så länge. Och fundera gärna på vad jag sagt, det är kul ja, men...det känns inte riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar