Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

torsdag

Fråga blondinberit

Jag fick följade mail imorse:
Hej kära Berit, jag vill delge dig en sms konversation i natten;
Jag: "Har du kommit ur känslan av tomhet som du nämnde för 2 veckor sedan?"
Han: "Jag mår bättre, tack. Har inte velat höra av mig till dig efts jag skäms över hur det vart :( mår du bra?"
Jag: "Varf skäms?"
Han: "Varf jag skäms? För att vi hamna i sängen, det var ingen bra ide´"
Jag: "Äh, skit i det :) sånt händer, inget att skämmas för heller."
Och här drabbas jag av ngn jävla desperation och måste stryka över och börja leka förstående och "oh, jag tar så lätt på det här"
Jag igen: "Ps. Vad mig anbelangar så stannar det mellan oss."
Och jag IGEN: "Ps, igen, Se d så här vi vet hur vi ser ut under kläderna nu, och d e klart att d inte alltid är en bra ide´i alla lägen. och kanske har man anledning att skämmas, men nu är det ju som det är, och man får väl bara tugga i sig det, oavsett om man gillar läget eller inte, och gå vidare, för det är väl så att man ska kyssa många grodor innan man träffar sin prins eller prinscess. Att komma till nån sorts insikt att så kan det också vara, och det är helt ok. Hursomhelst, ha det bra och be good" :)
Ingen mer sms-konversation i natten efter det.
Nu undrar jag varför , varför exakt skrev jag så, jag ville ju skriva "ahmenn, det är lugnt, din skitskalle, dra nåt gammalt över dig, du hade iaf så liten o skrumpen snorre, who the fuck tror du att du är, och jag ska minsann basunera ut över hela stan hur boring du va"
VARFÖR l-ä-r man sig aldrig, att typ gå på sin intuiton...han va ju verkligen inget för mig, kände det från början, och ändå.... Kära hälsningar sign "Alla bara vill ha sex med mig"
Jag, blondinberit, svarar: Oj, vad långt och mycket du skrev- men vet du, today I´m wearing this shit (bilden) och det känns bra! Tadaa`

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar