Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

torsdag

Uppmuntran


Det finns en toppenbra cateringfirma i mitt kvarter. Jag brukar beställa upp frukost från dem. Imorse pratade jag med dem en god stund över telefon, berättade om detta med Slavenka och om hur sviken jag känner mig av henne, ja ni vet man behöver prata av sig när man varit i kris och så- hursomhelst när dom alldeles nyss levererade min stående frukost (ett ägg och en termos kaffelatte) så tänkte jag: Försöker dom säga nåt? För detta är inte de vanliga äggkopparna som dom brukar skicka upp.
Gulligt av dem, ja? Blev lite gladare iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar