Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

fredag

Blablabla

Ibland när jag slår på datorn så kan jag få en krypande känsla av att den ska explodera precis när jag loggar in här på bloggen. Att någon illvillig person har monterat en snillrik laddning på min dator, som kan detoneras från ett smutsigt högkvarter nånstans. Jag läste i tidningen att en mobiltelefon exloderat rakt i ansiktet på en person, en japan iofs men iaf, och att personen avled.
Jag tycker att Alex Schulman ska börja skriva om sådana händelser också.
Det är nämligen viktigt. Och Alex Schulman skriver om viktiga händelser. Fast sen han fick barn så tycker jag att han blivit lite mesig. Tårmild liksom. Och det är varken speciellt underhållande eller upplysande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar