Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

onsdag

Dagens

Åh, det är så mycket roliga saker på gång. Men jag kan naturligtvis inte säga något ännu. Ni vet, hemligt. Hihi.
Men okey, jag kan säga så mycket att vi kommer få vår nya spa-avdelning stylad.
Nej, mer säger jag inte. Försök inte hörrni.
Puss på er så länge. Javisstja, höll ju på att glömma dagens! Härliga gåsdunfjädrar. Så fint juuue. Och värmer gött.
Inget ni har råd med, ni vanliga människor, men titta, ja!

4 kommentarer:

  1. jag ha kollat på¨denna bild jättlänge och ser inte vad det förestället?????

    SvaraRadera
  2. Ers höghet, det är för att ni inte är en "vanlig" människa. Men ok, då avslöjar jag vad det är, det är en goose-jacka. Fin, ja.
    (Nej, oss emellan, den är ganska ful, den läcker dun också, jag gav den till Slavenkas morsas hund igår, så den fick det lite mjukt och skönt, men den åt upp den... Näe, det va en klädmiss av stilfascistan moi....tack för att du öppnade mina ögon. Gåsdunjackor hör hemma i förorterna) Tadaa´

    SvaraRadera
  3. Du vet att de sliter dunet levande av svårt plågade och skrikande gåsar väl? Lycka till med din dunjacka förresten!

    "Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man har rätt"
    www.viktigpettern.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Näha? Serious? Ja, och alla har rätt till en åsikt, DIN, eller vad?

    SvaraRadera