Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

tisdag

Årets bloggare

Igår delades det Stora Bloggpriset ut. Det var inget särskilt med det och jag tänker inte kommentera det hela vidare, då både jag och Basina gjorde en tidig sorti.
Men (ja Tony Irwing men) något jag vill kommentera är att jag faktiskt hoppats på en nominering i Stora bloggriset,
som arrangeras av denna man
Men nej, det vart de gamla vanliga crazypannorna som vart nominerade inklusive mannen ifråga själv. Ahja, vad säger man. Jag röstade iaf, och naturligtvis på Hertiginnan, som i mina ögon och i den konkurensen är den klart värdigaste vinnaren.
Vi får väl se om man ens får en inbjudan till prisutdelningen, men jag tror inte det, arrangören av Stora Bloggriset är flerbarnsfar, och jag hörde att budgeten är hyfsat ansträngd där så det blir nog inget märkvärdigt, och blir det så trots allt så misstänker jag att det blir ett begränsat antal gäster.
Vinner arrangören själv, så gissar vi att det blir 1 gäst, han själv,
1 prisutdelare, han själv, 1 kock, han själv,1 servitör, han själv, 1 bartender, han själv och 1 mediabevakare, han själv. Punkt.

4 kommentarer:

  1. du har verkligen humor ang 1 gäst, 1 vinnare kock och allt är tyskungen själv

    www.veckomagasinet.se

    jag har länkat dig

    SvaraRadera
  2. Tack kära du. Vi har nog samma humor, som jag kan se. Trevligt. Men i detta fallet handlar det nog mest om rena fakta.
    Tadaa`

    SvaraRadera
  3. Jag trodde Stora Blogg-riset var ett pris till Kinesresturanger...typiskt

    http://pjoltas.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Ja jag vet, många som trott det. Alltså jag kan känna, oss emellan, att om Pygmeúngen vinner så kan det lika gärna döpas om till Stora Blogg grisen. Eller?
    ´Kram/B

    SvaraRadera