Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

måndag

Big lips

Ah, alltså, man kan få väldigt jobbigt i ett par dagar efter det att man spruttat in restylane i läpparna, och tyvärr är min kamera hos Slavenka, jag glömde den där i lördags när jag var där och lämnade avmaskningsmedlet till hennes morsas hund, så tyvärr kan jag inte dokumentera för er hur jag ser ut (helt crazy, ja) men (Tony Irwing men ja) för att ni ska förstå hur det blir och hur det hela ligger till så här 2 dagar efter injiceringen så har jag lånat den här filmsnutten (från youtube), vilken jag tycker illustrerar alldeles utmärkt hur drygt det är.
Tyck lite synd om mig, ja? Eller vill man vara fin får man lida pin?
Kram på er. Jag skriver mer sen. Måste rusa nu. Taxin väntar. Kontoret väntar! Avtal som ska skrivas på väntar. En chans att tjäna stora pengar väntar. Nya uppdrag väntar. Ahjag älskar verkligen mitt jobb. Och er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar