Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

torsdag

No more!

Nu sitter jag i taxin på väg till kontoret.
Jag är helt utmattad idag. Gårdagens frågestund tog kål på mig, plus det faktum att jag omvärderat detta med att så innerligt gärna vilja vara med i Let´s dance. Hela programmet verkar ju vara en potentiell "dödsfälla", eller har någon lagt en spell på hela programmet, SverkerO kanske? Näe, jag känner mig besviken, och utschasad. Mycket tankar nu. Basina och jag ringde iaf upp produktionen igår och frånsa oss all vidare koppling med programmet.
Skit. Men nu vet ni.
Postar lite bilder snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar