Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

måndag

I´m sorry if this illusion has cost u a lot of pain

Ja. Det har vart dåligt med uppdatering här. Sorry. Men det är faktiskt REA fortfarande. Så jag är lite busy.
Vidare är jag grymt irri att ingen fler kan skada sig i Let´s Dance, jajo Mojje då, men han hade ju hyrt in en privat stand-in, och så är han ju av "fel" sort så.
Jag och Basina är iaf lovade att få hoppa in så snart nån av kärringarna skadar sig.Håll tummarna hörrni ;)
Annars så är jag utsedd till stand-in även i Stora Bloggpriset, så jag hoppas förfan att nån i nån kategori går och dör, eller nåt.
Näe, nu ska jag dressa om för att åka och luncha med Basina.
Dagens outfit och Fråga Blondinberit utlovas snarast, så håll ut, mi dears.
Tadaa`

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar