Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

måndag

Dagens

Ok ok ok, innan jag slänger mig i taxin för att luncha med Basina- Här är dagens!
Som jag bestämde mig för att ha idag som en hyllning till att Blondinbella åkte ur Let´s Dance, som en stående ovation till hennes fåniga outfit, tänk att hon åkte ur i den clowndressen. Tänk, just skall svenska folket minnas henne. Tanken svindlar! Usch, sorgligt på något vis...
Näe, så här ska det se ut. Basta!
Oooops, nu är jag sen, måste rusa. Tadaa`

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar