Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

lördag

Vilken dag


Åh vilken dag. Först fick jag skicka runt en massa folk att hämta upp mina bakfulla vänner på diverse olika tillhåll där de spenderat natten. Jag blev helt slut av all delegering. Sedan var det frukost, en sån där riktigt bamsig julhotellfrukost som inte vemsomhelst får ta del av så här i juletider och allt. Men vi fick. Härligt.
Ja, sedan har det varit seminarier hela dagen. Slavenka ser allmänt skiträdd ut på bilden.
Men hon lär sig snart att hålla efter! Vidare var det någon som hällt blonderingsmedel i håret på henne där hon sov i slänten i natt. Det var ju ett busstreck såklart, men jag tycker hon blev rätt så fin. Och det är lite bra om hon nu får en lite mer, tjae, vad ska jag säga, ja, lite mer skandinavisk än slavisk look nu då vi erbjudit henne att få bli min assistent (läs Basina erbjöd henne det igår när hon var på fyllan, och nu kan ju inte jag säga nej, då blir ju Slavenka jätteledsen) Jaja, jag ser dock positivt på det nu iaf och konstaterar att, tänk vad kul för Slavenka, nu kan hon kanske fylla sina dagar med något mer meningsfullt än att bara sköta sitt eget hem och sin egen tvätt.
Nu sitter vi på bussen på väg hem igen, sitter och pratar gamla minnen med Basina. Berättar sen. Tadaa`

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar