Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

torsdag

Painkillers


Ja, jag behöver väl inte säga så mycket mer om hur vi mår idag, än att jag postar dessa bilder. Tog en bild på Slavenka när hon städar upp efter oss.Brabradet! Snart är vi på G igen. Ikväll ska vi festa på lokal!!!!! Ser jag fram emot :)



1 kommentar:

  1. ujuj uj!

    Det var väl trevligt igår Berit?
    Känner att nu är det dax för att fortsätta fira.
    Hmm undrar vem som tog min BH?
    Svetlana har väl inte städat bort den hoppas jag....!!!!!

    Din något idag så obalandserade
    vännina
    Basina

    SvaraRadera