Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

fredag

Äntligen framme!

Sådärja, då har vi alla anlänt till hotellet i Malmö. Det råder lite av en krigzon här nere kan man påstå, demonstranter och så. Ska ta reda på vad som pågår? (bilden tog vi från bussen).
Imorgon börjar årsstämman för MUFF, men det är en fest redan ikväll här på hotellet med uppträdanden och allt, ska bli jättekul!
MUFF är föreningen som jag är ordförande i och som Basina och jag nu ska värva in Slavenka i. Vi i MUFF tycker nämligen att det är jätteviktigt att även vanliga människor, som Slavenka, får ta del av MUFFS "politik" och så.
Främst verkar ju MUFF för tesen "Ansade kön och ärmhålor", men nu ska vi även börja jobba hårt med detta med ansiktsbehåring, och så, så att det blir nån ordning för vissa i de övre regionerna också. Speciellt så här när man börjar bli äldre.
Ni ser ju bilden som Basina satte in på mig i headern, det var innan jag blev orförande i MUFF och inte tog så hårt på deras program. Nu är det dock andra bullar, renrakat och kliniskt så överallt. Snart postar jag bild på vad vi har på oss till festen. Tadaa`

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar