Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

måndag

klappat och klart?


Å, återigen en sån där jätterolig, men ack så ansträngande dag. Ut ur bilen, shoppa klappar, springa tillbaka till bilen och sitta där och ha tråkigt medan jag väntar på Slavenka som bär mina påsar & paket, och sen in till nästa butik.
Marsch marsch marsch, jag har ont i fötterna, kan ni nog gissa.

Jag spräckte iaf 100.000 kr strecket idag när det gällde min julklappsshopping. Men det behövs såna som jag som fortsatt håller sverige på fötter så här i lågkonja-tider.

Tänk att Slavenka hela tiden ser så där glad ut (se bilden), fastän hon kånkar och bär så att jag blir alldeles matt i rävmössan min. Men så har hon bra betalt också, och så har jag mutat lite med snaps i dricksglas på julafton, då blev hon så glad. Lättbelönad mänska, den där Slavenka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar