Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

måndag

Dreams in the night

Ahjag vet, jag skulle ju haft bloggfri söndag, men nu har jag suttit vaken tills nu
(24.01) så att jag kan posta ett inlägg till alla er som älskar mig så mycket, och efts klockan passed midnight och det är måndag så har jag inte bloggfri dag längre.
Nu har jag listat de 5 snyggaste männen i min värld, som ni så gärna önskar vore er värld!
Och därtill har jag lagt upp 5 "karaktärstyper" som vi kvinnor önskar hos män, och helst i samma förpackning, meeeen det är kanske lite föööör mycket begärt. Enjoy, girls.

5e plats. Blondinbellas egen lilla Nils.
"She´s gonna burn you so hard". Nils får därför representera "den ovetande"
Bilden har han själv använt som "idolbild" på sin blogg, så hoppas att det var ok att låna den hit
4e plats.Pirece Brosnan.
Oavsett vilken ålder det är på oss kvinnfolk så gillar vi honom.
Pierce får representera "den trygge"

3e plats. David Caruso.
Får representera "den rättvise och omutlige"

2e plats. Viggo Mortenssen.
Får självklart representera "den vilde"

1e plats. Björn Gustafsson.
Som naturligtvis representerar "den villige, den unge och oskyldige"

1 kommentar:

  1. Berit!

    Varför nämner du inte din Leif Sture i bloggen...Eller finns han inte längre med i bilden nu då du har din bloggkarriär?

    Din vännina
    Basina

    SvaraRadera