Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

fredag

Wow!

När jag kom till jobbet idag så var det iallafall sjukt kul att se att dom gjort så mycket, hela spat är färdigt. Basina har bjudit hit Anders Bagge, kolla hur dom badar! Höhö, Basina har klämt på Anders en peruk. Fan vad jag skrattade! Kan bli en sjukt kul kväll här på kontoret. Fler folk på ingång nämligen. Ah, Basina hon är för djävla söt iallafall, ordnar överaskningspartaj bara så här liksom. She knows how to party like a rockstar! Gah! Me like!


2 kommentarer:

  1. BERIT!!!

    Vad har du gjort???

    Jag lovade Ju min..harkel..
    Jag menar..jag lovade lovley Anders att ingen skulle få vetskap om det!!!
    Så kommer du in o plåtar..KALLA
    inte detta som ett scoop NU Berit.. Den hör inte till vimmelfotona du håller på att försöka göra dig känd med!!!

    Gör aldrig om detta...då blir det inte fler star quality party hos oss!

    Din *wet in jacuzzin* Vännina
    Basina

    PS du är bara avundsjuk...I know it!

    SvaraRadera
  2. Aha, så det var DÄRFÖR som han hade peruk. Hahahahaha. Nä, fyfan vad roligt. Hemliga Anders.
    Avundsjuk? My ass...höhöhöhöhö.
    *hick*

    SvaraRadera