Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

onsdag

Remember- Ni såg det här hos mig först!

Jag var precis ut en sväng för jag kände att jag behövde promerera lite som omväxling nu när jag varit hemma och deppat så många dagar. Men vad såg jag tror ni? Blondinbella skuttade runt som en djävla maniac på Skogskyrkogården. Då är det så illa som vi trodde! Tiggarmailen om kläder och mat som hennes assistent skickat runt till olika företag plus den här bilden bekräftar våra farhågor. Blondinbella är barskrapad? Lågkonjan tog även henne till sist?
Jag antar att "ryktena" om att hon lägger ned bloggen och den där historien med den flådda minken och sist men inte minst trycket på henne till sist tog det sista av hennes förstånd.
It´s truly bye bye, Bella. Forever nu.
Så synd egentligen. På en sådan talang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar