Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

torsdag

Om man finge leva ett annat liv

Alltså, jag älskar tv-serien Days of our lives. Det är så lätt att identifiera sig med karaktärerna i serien. Verkliga livet har inte längre så mycket att ge mig känner jag. Jag är för bra för det! Förlåt alla ni vanliga människor, förlåt, men ibland måste jag kanske vara ärligare än vad ni klarar. Men ni kommer över det.
Jag känner mig färdig med RL (real life), jag vill leva DOL (Days of our lives). More fun, more drama, more everything. Eller så är det bara för att jag vart hemma hela veckan, känns ju lite B så när man är en person som jag, att bara vara hemma menar jag. Framgångsrika personer är inte hemma. Att vara hemma är för arbetslösa, studenter och nyblivna mammor. Ahja, deppen går snart över, det känner jag på mig.
Hursomhelst- imorgon när jag åker till jobbet så ska jag stanna på expert och köpa en tv med stor skärm som vi kan ha på kontoret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar