Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

lördag

Nu går skam på torra land

Nä nu är det bara att tacka för kaffet. Melodifestivalen- första deltävlingen. Fyfan.
Kolla här alltså, här har jag klätt upp mig och allt och spetsat på en riktigt skön melodifestival-kväll med vännerna, laddade till tusen bänkade vi upp oss framför 56-tums skärmen.
Men vilken besvikelse!!!
Där står programledaren (ett jobb som jag skulle haft) i en puderrosa kreation med böljande svandunsboa (problemet är bara att hon ser ut som en gås som skitit på sig) och spottar i micken, och bräker fram krystade, nervösa och virriga skämt.
Och vilken dynga det matades fram, det ena miffot efter det andra äntrar scenen, bland annat ger man i år chansen till nån stackars uteliggare med fett hår, iklädd nån skabbäten secondhandlump och turkosa gummistövlar som hon förmodligen snott i nån UFF-container- ja föresten,alla och jag menar verkligen precis alla har fula kläder och låtarna är så kassa att vi grät här flera av oss.
Enda behållningen var Alcazars 80-tals inspirerade outfits. Fast egentligen inte, föresten, känns ju som att man sett det förut. Eller rättare sagt, man har sett det förut. På 80-talet.
Vafan, är melodifestivalen nån djävla maskerad, eller? Idioti, är min åsikt om årets version.
Nu blir det Spyan (ja alltså, förvisso vill jag spy, men alltså vi ska på Spy Bar, bara klargör så att ni vanliga människor förstår)
Tadaa´.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar