Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

onsdag

Such a saint and such a whore

God förmiddag mina kära. Förlåt att jag inte skrivit tidigare, men jag vaknade tidigt och kunde inte somna om. Cateringfirman hade inte öppet så tidigt vilket innebar att jag inte kunde få min frukost, så jag tog en kopp varmt vatten, mina mineralpiller och 1 msk omega3, mmmm jättegott, sedan kollade jag på nyhetsmorgon och då såg jag en reklam för Mötesplatsen. Ja, och eftersom jag hade så tråkigt, så tänkte jag att det där ska jag prova. Så nu har jag ägnat hela morgonen åt att göra en kontaktannons där. Jag satte in en bild också, den ser ni här. Ja, jag har på mig en av mina peruker, men inte för att jag är en fegis, utan mer för att jag vill påvisa att jag gillar rollspel så. Mitt "nick", alltså det man vill kalla sig för på Mötesplatsen, ser ni i rubriken till detta inlägg.
Vad tycker ni? Är det någon av er som har erfarenhet av detta med nätdejting? Jag för min del tycker det verkar lite bekvämt så, och kul. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar