Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

lördag

Godmorgon


Godmorgon mina söta! Vilken härlig dag!
Idag tänkte jag köra lite avslöjanden. Ja, ni vet inte allt om mig...ännu.
Jo, sedan många många många många år samlar jag på prydnadsponnyer.
Jag har 4309 prydnadsponnyer, som jag förvarar i glasskåp. Fint? Ja, jättefint.
I natt när Calle kom hit så hade han med sig några stycken (kolla bilden) att förgylla min samling med. Så sött av honom, inte sant! Att liksom anstränga sig och leta efter en present som jag uppskattar. Det är verkligen att vara i kontakt med sin manlighet. Me so happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar