Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

måndag

Det här med barn

Jag tycker det är oansvarigt att skaffa barn. Ja.
Jag menar , vad har de för framtid- egentligen?
Avslöjande 2 idag innefattar att jag har 8 barn.
Men jag tyckte det var så oansvarigt av mig att skaffa dem, så jag har bytt bort dem mot olika saker som jag behövt.
Ett barn bytte jag mot en svinsnygg Marc Jacobs väska, det var ett förbaskat bra byte måste jag säga, väskan är en klassiker och kommer att vara aktuell i många år framöver. Två barn bytte jag mot ett par prydnadsponnyer som verkligen är hur fina som helst, riktiga samlarobjekt!
Det är dom bästa bytena.
Dom andra barnen bytte jag bort när tiderna var riktigt dåliga på 90-talet,
bl a mot dammsugarpåsar, till exempel.
Nej, det här är ingenting jag ångrar så här i efterhand, efts jag anser att jag gjort de här barnen en tjänst.
Att skaffa dem var det mest oansvariga jag kunnat gjort.
Dom har det bättre där dom är nu. Var dom nu är.

Fin ja? Och väldigt praktisk. Det är inte barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar