Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

tisdag

Dåligt minne


Ibland funderar jag. Speciellt just nu, när jag kollar på den här dokumentären.
Vi som höll Britney Spears så högt.
Hur dumma är vi? Egentligen? På en skala så?
Jag menar, har vi glömt?

Lät vi henne komma undan med det här?
Och det är då, när jag minns, som jag stänger ner Youtube fältet.
Ingen comeback whatsoever, hur den än ser ut, är nog. Never.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar