Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

torsdag

Attans då!

Eftersom varken jag eller Basina är speciellt förtjust i vare sig Arga snickare eller SvettMatte (det var vad vi blev erbjudna beträffande den planerade stylingen av vårat SPA i våran agenturmottagning) så satte jag igår in en annons.
Svaren har naturligtvis formligen drösat in.
Och vi har fastnat för den här hantverkaren, som dessutom lovar att ställa upp på sin fritid som pt åt oss båda (nej, Calle, inte KK, du behöver inte se rött med en gång. PT! ) och vi blev ju hur glada som helst, för är det nåt vi behöver så är det lite mer träning. Nu ska vi bara se vilket gör-om program som köper in den här killen, jag har skickat ut filmen och hans CV, tror det kan bli en liten fajt kanalerna emellan. Basina är fortfarande dålig. Men jag drog ur sladden ur datorn och bar in den på toa för att visa henne och hon höll med om att den här killen var något alldeles extra. Sen somna hon så sött på badrumsmattan.

2 kommentarer:

  1. Berit!
    Han ska vi ha..känner redan inspriationen spira:) Tror du han vill hjälpa mig med sängen..den är lite ostadig just nu ?

    Måste nog släpa mig ut ur badrummet först *tar mig för pannan*
    Vad blir det till middag? Dom där baciluskerna tog ju nästan död på mig. Och Baileysen är väl kyld..Stavlanka var väl till bolaget och köpte ny?
    vi måste ju ha lite o bjuda på imorgon på agenturen.

    din vännina, blivande träningsatleten Basina

    SvaraRadera
  2. Jaså du har vaknat nu? Ja, ta inte ut dig nu bara, marsch in på muggen igen, du får nog bädda därinne inatt du.
    Sov gott, vi cs på kontoret imon.

    SvaraRadera