Vill du hänga med i den här bloggen from the very start så läser du den nerifrån och upp, det har du fattat va?
Alltså senaste inlägget här högst upp, och det första allra längst ner.
Att man ska behöva förklara allt...
Ahja, välkommen hit då iaf.
VIKTIGT PS. Nu har det blivit så många inlägg här så du måste klicka på "äldre inlägg" längst ned för att komma till början av bloggen. Förstått? Loser....

torsdag

Ah, en härlig dag!

Kära läsare, vilken morgon! Ny dag, nya tag! Har kastat i mig min stående frukost, 1 ägg ni vet med lite vitamins. Frukost är dagens viktigaste måltid. Det vet vi ju.
Så den gäller det att njuta av. Sedan har jag sminkat mig och klätt mig och nu sitter jag i hallen och väntar på att taxin ska dyka upp. Jag ska även stanna till på expert och köpa en stor tv. Hörs snart. Och just det ja, today I´m wearing this shit. Ibland får nalle en cig också. Hehehehe! Fan vad kul.
Puss! Hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar